Plný text: |
AA2003/ACT/Příloha II/cs 1892
15. Regionální politika a koordinace strukturálních nástrojů
1. 31994 R 1164: Nařízení Rady (ES) č. 1164/94 ze dne 16. května 1994 o zřízení Fondu soudržnosti (Úř. věst. L 130, 25. 5. 1994, s. 1), ve znění:
– 31999 R 1264: nařízení Rady (ES) č. 1264/1999 ze dne 21. 6. 1999 (Úř. věst. L 161, 26. 6. 1999, s. 57),
– 31999 R 1265: nařízení Rady (ES) č. 1265/1999 ze dne 21. 6. 1999 (Úř. věst. L 161, 26. 6. 1999, s. 62).
a) V článku 2 se doplňují nové odstavce, které znějí:
“5. Ode dne přistoupení do 31. prosince 2006 mohou přijímat pomoc z fondu také Česká republika, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litva, Maďarsko, Malta, Polsko, Slovinsko a Slovensko.
6. Pro účely tohoto nařízení se HNP rozumí roční HND v tržních cenách stanovených Komisí na základě ESA 95 podle nařízení (ES) č. 2223/96.”
b) V článku 4 se třetí pododstavec nahrazuje tímto:
“Od 1. ledna 2000 činí celkové prostředky vyčleněné pro závazky pro Řecko, Španělsko, Portugalsko a Irsko, jež jsou k dispozici v období let 2000 až 2006, 18 miliard eur v cenách z roku 1999.”
c) V článku 4 se doplňují nové pododstavce, které znějí:
“Celkové prostředky vyčleněné pro závazky pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko, jež jsou k dispozici, činí v období ode dne přistoupení do roku 2006 7,5905 miliard eur v cenách z roku 1999.
Položky závazků v jednotlivých letech tohoto období činí:
– 2004: 2,6168 miliard eur
– 2005: 2,1517 miliard eur
– 2006: 2,8220 miliard eur.”
d) V čl. 11 odst. 3 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko lze na výdaje ve smyslu čl. 7 odst. 1 poskytnout pomoc z fondu, pouze pokud jsou vynaloženy po 1. lednu 2004 a pokud jsou splněny všechny požadavky stanovené v tomto nařízení.”
e) Vkládá se nový článek, který zní:
“Článek 16a
Zvláštní ustanovení pro dobu po přistoupení k Evropské unii nového členského státu, který obdržel předvstupní pomoc v rámci nástroje předvstupních strukturálních politik (ISPA)
1. Opatření, na která se ke dni přistoupení České republiky, Estonska, Lotyšska, Litvy, Maďarska, Polska, Slovinska a Slovenska vztahovala rozhodnutí Komise o pomoci podle nařízení (ES) č. 1267/99 o zřízení nástroje předvstupních strukturálních politik* a jejichž provádění nebylo k tomuto dni dokončeno, jsou považována za schválená nařízením Komise. Není-li v odstavcích 2 až 5 stanoveno jinak, použijí se na tato opatření ustanovení o provádění opatření schválených podle tohoto nařízení.
2. Každé zadávání veřejných zakázek týkající se opatření uvedených v odstavci 1, které bylo ke dni přistoupení již předmětem nabídkového řízení zveřejněného v Úředním věstníku Evropské unie, bude prováděno v souladu s pravidly stanovenými v uvedeném nabídkovém řízení. Článek 165 nařízení Rady (ES, Euratom) č. 1605/2002 o finančním nařízení pro souhrnný rozpočet Evropských společenství** se nepoužije.
Na každé zadávání veřejných zakázek týkající se opatření uvedených v odstavci 1, které ke dni přistoupení dosud nebylo předmětem nabídkového řízení zveřejněného v Úředním věstníku Evropské unie, se použijí pravidla a ustanovení uvedená v článku 8.
3. Komise může v řádně odůvodněných případech na žádost dotyčného členského státu a pouze pokud jde o roční splátky, jež mají být ještě přiděleny ze souhrnného rozpočtu, rozhodnout o změně poskytované pomoci Společenství s přihlédnutím ke kritériím stanoveným v článku 7. Změna pomoci Společenství se netýká části opatření, na které se vztahuje úvěr podepsaný u EIB, Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj nebo jinou mezinárodní finanční institucí.
Platby prováděné Komisí v rámci opatření uvedeného v odstavci 1 se převedou na nejdříve zahájený závazek přijatý nejprve podle nařízení (ES) č. 1267/1999, a poté podle tohoto nařízení.
4. Na opatření uvedená v odstavci 1 se nadále použijí pravidla týkající se kritérií poskytování pomoci pro výdaje podle nařízení (ES) č. 1267/1999 kromě řádně odůvodněných případů, o kterých rozhodne Komise na žádost dotyčného členského státu.
5. Komise může ve výjimečných a řádně odůvodněných případech rozhodnutím povolit zvláštní výjimky z pravidel použitelných podle tohoto nařízení na opatření uvedená v odstavci 1.
__________________________
* Úř. věst. L 161, 26. 6. 1999, s. 73; ve znění pozdějších předpisů.
** Úř. věst. L 248, 16. 9. 2002, s. 1.”
f) Příloha I se nahrazuje tímto:
“PŘÍLOHA I
Orientační rozdělení celkových prostředků Fondu soudržnosti mezi členské státy, jež jsou příjemci pomoci, jak je uvedeno v čl. 4 třetím pododstavci:
– Řecko: 16 % až 18 % z celkové částky,
– Španělsko: 61 % až 63,5 % z celkové částky,
– Irsko: 2 % až 6 % z celkové částky,
– Portugalsko: 16 % až 18 % z celkové částky.
Orientační rozdělení celkových prostředků Fondu soudržnosti mezi členské státy, jež jsou příjemci pomoci, jak je uvedeno v čl. 4 pátém pododstavci:
– Česká republika: 9,76 % až 12,28 % z celkové částky,
– Estonsko: 2,88 % až 4,39 % z celkové částky,
– Kypr: 0,43 % až 0,84 % z celkové částky,
– Lotyšsko: 5,07 % až 7,08 % z celkové částky,
– Litva: 6,15 % až 8,17 % z celkové částky,
– Maďarsko: 11,58 % až 14,61 % z celkové částky,
– Malta: 0,16 % až 0,36 % z celkové částky,
– Polsko: 45,65 % až 52,72 % z celkové částky,
– Slovinsko: 1,72 % až 2,73 % z celkové částky,
– Slovensko: 5,71 % až 7,72 % z celkové částky.”
2. 31999 R 1260: Nařízení Rady (ES) č. 1260/1999 ze dne 21. června 1999 o obecných ustanoveních o strukturálních fondech (Úř. věst. L 161, 26. 6. 1999, s. 1), ve znění:
– 32001 R 1447: nařízení Rady (ES) č. 1447/2001 ze dne 28. 6. 2001 (Úř. věst. L 198, 21. 7. 2001, s. 1).
a) Za čl. 3 odst. 1 první pododstavec se vkládá nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko jsou regiony spadajícími pod cíl 1 regiony odpovídající NUTS úrovni II, jejichž HDP na obyvatele měřený paritou kupní síly a vypočtený na základě údajů Společenství za roky 1997-1998-1999 je v době ukončení jednání o přistoupení nižší než 75 % průměru Společenství.”
b) V článku 3 se odstavec 2 nahrazuje tímto:
“2. Komise vypracuje seznam regionů spadajících pod cíl 1 přesně v souladu s odst. 1 prvním a druhým pododstavcem, aniž je dotčen čl. 6 odst. 1 a čl. 7 odst. 4 druhý pododstavec.
Tento seznam bude platit sedm let ode dne 1. ledna 2000. Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko bude tento seznam platit ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
c) V čl. 4 odst. 2 se za písmeno c) doplňuje nová věta, která zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko činí horní mez počtu obyvatel pro podpory v rámci cíle 2 v každé z těchto zemí 31 % obyvatelstva všech regionů NUTS II spadajících pod cíl 2.”
d) V čl. 4 odst. 11 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko platí seznam oblastí ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
e) V článku 7 se odstavec 1 nahrazuje tímto:
“1. Prostředky, jež jsou k dispozici na závazky z fondů pro Belgii, Dánsko, Německo, Řecko, Španělsko, Francii, Irsko, Itálii, Lucembursko, Nizozemsko, Rakousko, Portugalsko, Finsko, Švédsko a Spojené království pro období 2000 až 2006, činí 195 miliard eur v cenách roku 1999.
Rozpis těchto prostředků na jednotlivé roky je uveden v příloze I.
Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko činí prostředky, jež jsou k dispozici na závazky z fondů, 14,1559 miliard eur v cenách roku 1999.
Rozpis těchto prostředků na jednotlivé roky je uveden v příloze II.”
f) Za čl. 7 odst. 2 čtvrtý pododstavec se vkládá nový pododstavec, který zní:
“Odchylně od druhého, třetího a čtvrtého pododstavce bude pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko rozpis rozpočtových prostředků následující:
– 93,49 % prostředků ze strukturálních fondů bude přiděleno na cíl 1 (tj. celkem 13,2343 miliard eur),
– 0,86 % prostředků ze strukturálních fondů bude přiděleno na cíl 2 (tj. celkem 0,1212 miliard eur),
– 0,79 % prostředků ze strukturálních fondů bude přiděleno na cíl 3 (tj. celkem 0,1116 miliard eur).”
g) V čl. 7 odst. 3 se druhý pododstavec nahrazuje tímto:
“Rozpis podle členských států pro cíl 3 je založen v zásadě na odpovídajícím počtu obyvatel, situaci v zaměstnanosti a závažnosti problémů, jako jsou sociální vyloučení (jsou-li údaje týkající se České republiky, Estonska, Kypru, Lotyšska, Litvy, Maďarska, Malty, Polska, Slovinska a Slovenska dostupné), úroveň vzdělání a odborné přípravy a účast žen na trhu práce.”
h) V článku 7 se odstavec 6 nahrazuje tímto:
“6. Pro období uvedené v odst. 1 prvním pododstavci je 5,35 % položek závazků pro strukturální fondy uvedených v odst. 1 prvním a druhém pododstavci věnováno na financování iniciativ Společenství.
0,65 % položek závazků uvedených v odst. 1 prvním a druhém pododstavci je věnováno na financování inovačních opatření a technické pomoci, jak je vymezují články 22 a 23.
Pro období uvedené v odst. 1 třetím pododstavci je 4,58 % položek závazků přidělených pro strukturální fondy uvedených v odst. 1 třetím a pátém pododstavci věnováno na financování iniciativ Společenství Interreg and EQUAL. Iniciativy Společenství Leader+ a URBAN nebudou během tohoto období prováděny v České republice, v Estonsku, na Kypru, v Litvě, v Lotyšsku, v Maďarsku, na Maltě, v Polsku, ve Slovinsku a na Slovensku.
0,27 % položek závazků uvedených v odst. 1 třetím a čtvrtém pododstavci je věnováno na financování technické pomoci, jak je vymezena v článku 23. Inovační akce, jak jsou vymezeny v článku. 22, nebudou během tohoto období prováděny v České republice, v Estonsku, na Kypru, v Litvě, v Lotyšsku, v Maďarsku, na Maltě, v Polsku, ve Slovinsku a na Slovensku.”
i) Za čl. 11 odst. 2 čtvrtý pododstavec se vkládá nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko zpravidla platí, že výše výdajů uvedených v prvním a druhém pododstavci je přinejmenším stejná jako částka průměrných ročních výdajů v reálných cenách dosažená v referenčním období stanoveném v úzké spolupráci s Komisí a je určena s přihlédnutím k celkovým makroekonomickým podmínkám, za kterých se financování provádí, přičemž je třeba vzít v úvahu určité specifické hospodářské situace, jmenovitě privatizaci, výjimečnou úroveň veřejného strukturálního úsilí nebo rovnocenných snah vyvíjených na straně členského státu v průběhu předchozího období a celostátní hospodářské tendence.”
j) V čl. 14 odst. 1 druhém pododstavci se doplňuje nová věta, která zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko začíná programové období dnem přistoupení a zahrnuje období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
k) Ve čl. 20 odst. 1 se návětí nahrazuje tímto:
“Aniž je dotčen čl. 7 odst. 6, zahrnují iniciativy Společenství tyto oblasti:”
l) V čl. 22 odst. 1 se první pododstavec nahrazuje tímto:
“Aniž je dotčen čl. 7 odst. 6, mohou fondy z podnětu Komise a po konzultaci pokynů pro různé druhy inovačních akcí s výbory uvedenými v článcích 48 až 51, v mezích horního limitu 0,40 % z jejich příslušného ročního objemu prostředků, financovat inovační akce na úrovni Společenství. K těmto akcím patří studie, pilotní projekty a výměny zkušeností.”
m) V článku 23 se za první větu vkládá nová věta, která zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se pro tato opatření stanoví horní limit 0,27 % z odpovídajícího ročního přídělu každého fondu přiděleného těmto deseti členským státům.”
n) Za čl. 32 odst. 2 první pododstavec se vkládá nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko bude tato zálohová platba činit 16 % příspěvku z fondů na danou pomoc. Bude dále rozdělena do dvou rozpočtových roků: 10 % v prvním roce, 6 % ve druhém.”
o) V čl. 52 odst. 4 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Bez ohledu na den uvedený v čl. 30 odst. 2 může být každý skutečně zaplacený výdaj, pro který Komise obdrží žádost o pomoc od České republiky, Estonska, Kypru, Lotyšska, Litvy, Maďarska, Malty, Polska, Slovinska nebo Slovenska přede dnem přistoupení a který splňuje podmínky stanovené v tomto nařízení, považován za výdaj, na který lze poskytnout příspěvek z fondů, od 1. ledna 2004.”
p) V příloze se nadpis “Příloha” nahrazuje nadpisem “Příloha I”.
q) Doplňuje se nová příloha, která zní:
“PŘÍLOHA II
STRUKTURÁLNÍ FONDY
Roční rozpis položek závazků pro období
ode dne přistoupení do roku 2006 pro Českou republiku, Estonsko, Kypr,
Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
(podle čl. 7 odst. 1)
(miliony eur - ceny z roku 1999)
2004
2005
2006
3 453,5
4 754,7
5 947,6
”
3. 31999 D 0500: Rozhodnutí Komise 1999/500/ES ze dne 1. července 1999, kterým se orientačně rozdělují položky závazků pro jednotlivé členské státy v rámci finančního nástroje pro orientaci rybolovu (FNOR) mimo regiony spadající pod cíl 1 strukturálních fondů na období let 2000 až 2006 (Úř. věst. L 194, 27. 7. 1999, s. 47).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se orientační částky vztahují na období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze se doplňují tyto údaje:
“Orientační rozdělení položek závazků podle členských států
v rámci finančního nástroje pro orientaci rybolovu
mimo regiony spadající pod cíl 1 strukturálních fondů
pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko,
Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
pro období ode dne přistoupení do roku 2006
(miliony eur (ceny z roku 1999))
Členský stát
Částka položek závazků
Česká republika
—
Estonsko
—
Kypr
3,0
Lotyšsko
—
Litva
—
Maďarsko
—
Malta
—
Polsko
—
Slovinsko
—
Slovensko
—
Celkem
3,0
”
.
4. 31999 D 0501: Rozhodnutí Komise 1999/501/ES ze dne 1. července 1999, kterým se orientačně rozdělují položky závazků pro jednotlivé členské státy v rámci cíle 1 strukturálních fondů na období let 2000 až 2006 (Úř. věst. L 194, 27. 7. 1999, s. 49).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se orientační částky vztahují na období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze I se doplňují tyto údaje:
“Orientační rozdělení položek závazků podle členských států
v rámci cíle 1 strukturálních fondů
pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko,
Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
pro období ode dne přistoupení do roku 2006
(miliony eur (ceny z roku 1999))
Členský stát
Částka položek závazků
Regiony, kterým lze poskytnout podporu v rámci cíle 1
Česká republika
1 286,4
Estonsko
328,6
Kypr
—
Lotyšsko
554,2
Litva
792,1
Maďarsko
1 765,4
Malta
55,9
Polsko
7 320,7
Slovinsko
210,1
Slovensko
920,9
Celkem
13 234,3
”
.
5. 31999 D 0502: Rozhodnutí Komise 1999/502/ES ze dne 1. července 1999, kterým se stanoví seznam regionů spadajících pod cíl 1 strukturálních fondů na období let 2000 až 2006 (Úř. věst. L 194, 27. 7. 1999, s. 53).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko tento seznam platí ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze I se před údaje pro Německo doplňují tyto údaje:
“Česká republika (2)
Střední Čechy
Jihozápad
Severozápad
Severovýchod
Jihovýchod
Střední Morava
Moravskoslezsko”
dále, mezi údaje pro Německo a Řecko:
“Estonsko (2)
Eesti”
dále, mezi údaje pro Itálii a Rakousko:
“Lotyšsko (2)
Latvija
Litva (2)
Lietuva
Maďarsko (2)
Közép-Magyarország
Közép-Dunántúl
Nyugat-Dunántúl
Dél-Dunántúl
Észak-Magyarország
Észak-Alföld
Dél-Alföld
Malta (2)
Malta”
dále, mezi údaje pro Rakousko a Portugalsko:
“Polsko (2)
Dolnośląskie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie
Lubuskie
Łódzkie
Małopolskie
Mazowieckie
Opolskie
Podkarpackie
Podlaskie
Pomorskie
Śląskie
Świętokrzyskie
Warmińsko-Mazurskie
Wielkopolskie
Zachodniopomorskie”
dále, mezi údaje pro Portugalsko a Finsko:
“Slovinsko (2)
Slovenija
Slovensko (2)
Západné Slovensko
Stredné Slovensko
Východné Slovensko”
(2) Seznam platný ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
6. 31999 D 0503: Rozhodnutí Komise 1999/503/ES ze dne 1. července 1999, kterým se určuje horní mez počtu obyvatel pro každý členský stát v rámci cíle 2 strukturálních fondů na období let 2000 až 2006 (Úř. věst. L 194, 27. 7. 1999, s. 58).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko trvá dotyčné období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) Příloha se nahrazuje tímto:
“PŘÍLOHA
kterou se určuje horní mez počtu obyvatel pro každý členský stát
v rámci cíle 2 strukturálních fondů pro období let 2000 až 2006
Členský stát
Horní mez počtu obyvatel
(v tisících obyvatel)
Belgie
1 269
Česká republika
370 (*)
Dánsko
538
Německo
10 296
Estonsko
— (*)
Řecko
—
Španělsko
8 809
Francie
18 768
Irsko
—
Itálie
7 402
Kypr
213 (*)
Lotyšsko
— (*)
Litva
— (*)
Lucembursko
118
Maďarsko
— (*)
Malta
— (*)
Nizozemsko
2 333
Rakousko
1 995
Polsko
— (*)
Portugalsko
—
Slovinsko
— (*)
Slovensko
192 (*)
Finsko
1 582
Švédsko
1 223
Spojené království
13 836
(*) Pro období ode dne přistoupení do roku 2006.”
7. 31999 D 0504: Rozhodnutí Komise 1999/504/ES ze dne 1. července 1999, kterým se orientačně rozdělují položky závazků pro jednotlivé členské státy v rámci cíle 2 strukturálních fondů na období let 2000 až 2006 (Úř. věst. L 194, 27. 7. 1999, s. 60).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se orientační částky vztahují na období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze I se doplňují tyto údaje:
“Orientační rozdělení položek závazků podle členských států
v rámci cíle 2 strukturálních fondů
pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko,
Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
pro období ode dne přistoupení do roku 2006
(miliony eur (ceny z roku 1999))
Členský stát
Položky závazků
Česká republika
63,3
Estonsko
—
Kypr
24,9
Lotyšsko
—
Litva
—
Maďarsko
—
Malta
—
Polsko
—
Slovinsko
—
Slovensko
33,0
Celkem
121,2
”
.
8. 31999 D 0505: Rozhodnutí Komise 1999/505/ES ze dne 3. července 1999, kterým se orientačně rozdělují položky závazků pro jednotlivé členské státy v rámci cíle 3 strukturálních fondů na období let 2000 až 2006 (Úř. věst. L 194, 27. 7. 1999, s. 63).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se orientační částky vztahují na období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze se doplňují tyto údaje:
“Orientační rozdělení položek závazků podle členských států
v rámci cíle 3 strukturálních fondů
pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko,
Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
pro období ode dne přistoupení do roku 2006
(miliony eur (ceny z roku 1999))
Členský stát
Položky závazků
Česká republika
52,2
Estonsko
—
Kypr
19,5
Lotyšsko
—
Litva
—
Maďarsko
—
Malta
—
Polsko
—
Slovinsko
—
Slovensko
39,9
Celkem
111,6
”
.
9. Rozhodnutí Komise ze dne 12. května 2000, kterým se orientačně rozdělují položky závazků pro jednotlivé členské státy pro iniciativu Společenství EQUAL na období let 2000 až 2006 (C(2000) 1221).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se orientační částky vztahují na období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze se doplňují tyto údaje:
“Orientační rozdělení položek závazků podle členských států
pro iniciativu Společenství EQUAL
pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko,
Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
pro období ode dne přistoupení do roku 2006
(miliony eur (ceny z roku 1999))
Členský stát
Částka položek závazků
Česká republika
28,4
Estonsko
3,6
Kypr
1,6
Lotyšsko
7,1
Litva
10,5
Maďarsko
26,8
Malta
1,1
Polsko
118,5
Slovinsko
5,7
Slovensko
19,7
Celkem
223,0
”
.
10. Rozhodnutí Komise ze dne 11. července 2000, kterým se orientačně rozdělují položky závazků pro jednotlivé členské státy pro iniciativu Společenství Interreg na období let 2000 až 2006 (C(2000) 1223).
a) V článku 1 se doplňuje nový pododstavec, který zní:
“Pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko, Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko se orientační částky vztahují na období ode dne přistoupení do 31. prosince 2006.”
b) V příloze se doplňují tyto údaje:
“Orientační rozdělení položek závazků podle členských států
pro iniciativu Společenství Interreg
pro Českou republiku, Estonsko, Kypr, Lotyšsko, Litvu, Maďarsko,
Maltu, Polsko, Slovinsko a Slovensko
pro období ode dne přistoupení do roku 2006
(miliony eur (ceny z roku 1999))
Členský stát
Částka položek závazků
Česká republika
60,9
Estonsko
9,4
Kypr
3,8
Lotyšsko
13,5
Litva
19,9
Maďarsko
60,9
Malta
2,1
Polsko
196,1
Slovinsko
21,0
Slovensko
36,8
Celkem
424,4
”
. |